Інформація для ВНЗ

Що дає особистий кабінет навчальному закладу?

Перш за все – це можливість надати актуальну інформацію широкій аудиторії абітурієнтів по всій Україні. Виші можуть публікувати анонси днів відкритих дверей, залучаючи потенційних учнів.

Як отримати доступ до особистого кабінету і що для цього потрібно?

Для цього потрібно зареєструватися на сайті та підтвердити свою професійну приналежність до вишу, виконавши кілька умов:

  1. При реєстрації вказати e-mail в домені офіційного сайту ВНЗ.
  2. Ваш e-mail опублікований на сторінці офіційного сайту ВНЗ.
  3. Дані для входу в особистий кабінет прийде вам на електронну пошту.

Які умови управління ВНЗ?

З моменту підключення представника вишу до особистого кабінету відповідальність за актуальність та вірогідність поданої інформації лягає безпосередньо на нього. Це абсолютно безкоштовно. Єдина умова для представників – це надання актуальної, коректної та повної інформації про ВНЗ. Ми регулярно проводимо перевірки діяльності представників. У разі порушення правил в частині надання інформації – представник буде відключений від системи.